ST1 superheroes

 

Οι μαθητές και μαθήτριες του ΣΤ1 μαζί με τους εκπαιδευτικούς κ.κ. Βασικοπούλου Μαρίνα (δασκάλα τμήματος), Πρέκα Ειρήνη (εκπαιδευτικός Παράλληλης Στήριξης), Παπαχρόνη Σταυρούλα (εκπαιδευτικός Παράλληλης Στήριξης), Αλευρά Ματίνα (εκπαιδευτικός Τμήματος Ένταξης) δημιούργησαν τους δικούς τους φανταστικούς ήρωες!

Η δράση πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τέχνης (15/04), κατά το σχολικό έτος 2020-2021.

https://www.flipbookpdf.net/web/site/819a1532c99012a7578880dbbe05c11452d51d0d202104.pdf.html#page/2

 

 Οι μαθητές και μαθήτριες του Β2 μαζί με τους εκπαιδευτικούς κ.κ. Ιωαννίδου Μίνα, Αλευρά Ματίνα, Νικολούζου Χριστίνα, Τοματζίδη Αλέξανδρος δημιούργησαν τη μαθητική τους εφημερίδα "Η σκανδαλιάρικη παρέα" με αφιέρωμα στα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821.

  

25 martiou

1. Ο Εθνικός Ύμνος στη Νοηματική Γλώσσα.

https://www.youtube.com/watch?v=T-RIMkeuskI 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων Ελληνικής Νοηματικής συμμετέχει στους εορτασμούς για την επέτειο των 200 χρόνων μετά την Επανάσταση με μια ουσιαστική δράση.
Μετά από πολλούς μήνες δουλειάς, στην οποία συνέβαλαν εκτός από τους δασκάλους νοηματικής, γλωσσολόγοι, φιλόλογοι, θεολόγοι, κ.α., ο Εθνικός μας Ύμνος αποδόθηκε στην ελληνική νοηματική γλώσσα.

 

MinEdu KidsHospital

Στο πλαίσιο της έμπρακτης ένδειξης αλληλεγγύης σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, που δοκιμάζεται εξαιτίας της πανδημίας, αλλά και σε νοσηλευόμενους με κορωνοϊό, που θα περάσουν τις γιορτινές ημέρες μακριά από τους οικείους τους, το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων υλοποιεί τη δράση «Τα σχολεία στέλνουν μήνυμα αγάπης».

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, σε συνεργασία με την Μονάδα Λοιμώξεων της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του ΕΚΠΑ και το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών της Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ «Στρατηγικές Αναπτυξιακής και Εφηβικής Υγείας» πραγματοποίησαν την Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου ώρες: 18:00-20:00, ενημερωτική διαδικτυακή συνάντηση με γενικό θέμα: «Παιδιά και έφηβοι στις ημέρες του #ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ : ενημέρωση για την πανδημία COVID-19, μέρος Γ΄»

Μπορείτε να την παρακολουθήσετε στην ιστοσελίδα:

https://pdeattikis.gr  ή στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=IBNX73DOXhA&feature=emb_logo

Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, σε συνεργασία με το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών της Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ «Στρατηγικές Αναπτυξιακής και Εφηβικής Υγείας» σας προσκαλούν στην ενημερωτική διαδικτυακή συνάντηση με γενικό θέμα: «Παιδιά και έφηβοι στις μέρες του #ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ: ενημέρωση για την πανδημία COVID-19, μέρος Β ́», που θα πραγματοποιηθεί σε συνθήκες ζωντανής μετάδοσης στο Youtube την Τετάρτη 27 Μαϊου και ώρες 18:30-20:00.

Συμμετέχουν επίσης τα δίκτυα του ΟΚΑΝΑ και του προγράμματος «Από το Α έως το Ω : μια Ακαδημία για Γονείς» της Ελληνικής Εταιρείας Εφηβικής Ιατρικής (Ε.Ε.Ε.Ι.).

Προκειμένου να παρακολουθήσετε την ενημερωτική συνάντηση ζωντανά, δεν έχετε παρά να επιλέξετε την ακόλουθη ηλεκτρονική διέυθυνση:

https://www.youtube.com/watch?v=PYcE3a72IqI&feature=youtu.be 

 icom2020

 Όπως κάθε χρόνο, πολλά μουσεία της χώρας μας, στο πλαίσιο του εορτασμού της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων 2020 διοργανώνουν δράσεις για το κοινό, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και προτάσεις για παιδιά, νέους και οικογένειες. Το θέμα που όρισε το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων (ICOM) για τον φετινό εορτασμό είναι: «Μουσεία για την Ισότητα. Ποικιλομορφία και κοινωνική συνοχή». Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που επιβάλλει η πανδημία, οι δράσεις του φετινού εορτασμού θα γίνουν ψηφιακά.

αφίσα ραδιοφωνικών εκπομπών

Στο πλαίσιο της Δράσης «Ξεφυλλίζοντας στον αέρα», που υλοποιεί το 4ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής, σε συνεργασία με το European School Radio, μεταδίδεται η δεύτερη ραδιοφωνική εκπομπή, την Τρίτη 19 Μαΐου 2020 στις 6 μ.μ., που είχε αναβληθεί λόγω τεχνικών προβλημάτων του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

Στο Α΄ Μέρος της εκπομπής, ο εκπαιδευτικός Παντελής Ζούρας, διαβάζει, για παιδιά ηλικίας έως 12 ετών, την ιστορία του από τα Παραμύθια της Καλαβρίας: «Ο Μακόφα, η γκάιντα και το φεγγάρι». Η ιστορία που θα ακούσουμε αναφέρεται σε μια συγκινητική ιστορία αγάπης ενός άσχημου βοσκού, που προσπαθεί να κάνει μια πανέμορφη κοπέλα να τον αγαπήσει, παίζοντας μουσική με την γκάιντά του κάτω από το παράθυρό της. Μετά την αφήγηση της ιστορίας, ο συγγραφέας προτείνει δημιουργικές δραστηριότητες στους ακροατές - μαθητές.

 fytevoume fyta

Φτιάχνουμε δώρα αγάπης για τους φίλους μας για να τους τα προσφέρουμε όταν επιστρέψουμε στο σχολείο. Είναι σημαντικό αυτές τις μέρες που μένουμε κλεισμένοι στο σπίτι να οργανώνουμε την καθημερινότητά μας με δράσεις που μας κάνουν να νιώθουμε χαρούμενοι και δημιουργικοί. Είναι γνωστό ότι τα φυτά μας κάνουν πιο χαρούμενους. Φροντίζοντας και μεγαλώνοντας φυτά για να τα προσφέρουμε και βλέποντάς τα να μεγαλώνουν, γινόμαστε χαρούμενοι ενώ συγχρόνως δημιουργούμε καλή “ενέργεια” στο σπίτι μας.

Τα αρωματικά φυτά και βότανα χρειάζονται ελάχιστη φροντίδα και μπορούν εύκολα να φυτευθούν σε γλαστράκι ώστε μεγαλώνοντας να δημιουργήσουμε ένα όμορφο δώρο για τον/τη φίλο/η μας. Κάθε μέρα θα του χαρίζουμε αγάπη, κάνοντάς του φιλοφρονήσεις και ενθαρρυντικά σχόλια για να ευδοκιμήσει γρήγορα και να γίνει ένα όμορφο φυτό.

 

mouseio kykladikis texnis


Οι πιο παλιές γραπτές πηγές είναι τα αρχεία πάνω στις πήλινες πινακίδες της Γραμμικής Γραφής Β΄ από τα μυκηναϊκά χρόνια. Πρόκειται για καταλόγους, όπου αναφέρονται μόνο τα τρόφιμα εκείνα που αποτελούσαν προϊόντα ανταλλαγής ή και φορολόγησης, όπως το σιτάρι, το λάδι και άλλα. Το γεγονός ότι δεν αναφέρονται καθόλου τα λαχανικά, δεν σημαίνει ότι δεν έτρωγαν λαχανικά, αλλά ότι απλά δεν τα θεωρούσαν ανταλλάξιμο προϊόν.

Οι περισσότερες πληροφορίες για τον 8ο και 7ο αιώνα π.Χ. προέρχονται από τα Ομηρικά έπη. Τα τρόφιμα, ο τρόπος που τα παρασκεύαζαν αλλά και οι συνήθειες των ανθρώπων σχετικά με το φαγητό περιγράφονται με αρκετές λεπτομέρειες. Οι κωμωδίες του Αριστοφάνη που γράφτηκαν κατά τον 5ο και 4ο αιώνα π.Χ. δίνουν με ζωντάνια τις συνήθειες εκείνης της εποχής γύρω από το φαγητό και το ποτό. Στις περιγραφές του Αριστοφάνη οφείλεται το γεγονός ότι ο μάγειρας γίνεται μια πολύ σημαντική μορφή στο θέατρο.

psifiakes periplaniseis small

Εδώ και αρκετό καιρό, λόγω των ιδιαίτερων και ασυνήθιστων συνθηκών που επικρατούν, αναγκαζόμαστε να μένουμε σπίτι, μακριά από το χώρο του σχολείου μας. Τι θα λέγατε να κάνουμε τον υπολογιστή «φίλο» μας και με τη βοήθειά του να γνωρίσουμε ή να θυμηθούμε εφαρμογές και σελίδες στο διαδίκτυο με δραστηριότητες που θα μας βοηθήσουν να περάσουμε δημιουργικά το χρόνο μας;

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!

unnamed 1

Σας προσκαλούμε να ζήσετε τη Νέα Ψηφιακή Εποχή του Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας στον υπολογιστή ή τη κινητή συσκευή σας, η οποία ξεκινά με την καινοτόμο Διαδραστική Εικονική Περιήγηση 360o (virtual tour) του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας, προσφέροντας στο κοινό:

1. Ψηφιακή παρουσίαση όλων των Μόνιμων Εκθέσεων του ΜΓΦΙ
(Βοτανικής, Υδροβιολογίας, Χερσαίας Ζωολογίας, Γεωλογίας, Παλαιοντολογίας), διασφαλίζοντας μία πλήρη εικόνα της φυσικής κληρονομιάς
που διαθέτει / διαφυλάττει το Μουσείο.

αφίσα ραδιοφωνικών εκπομπών

 Το 4o ΠΕΚΕΣ Αττικής σε συνεργασία με το European School Radio και στο πλαίσιο των κοινών δράσεων τους για την αξιοποίηση του μαθητικού ραδιοφώνου στην εκπαίδευση δημιουργούν μια νέα δράση επικοινωνίας για εκπαιδευτικούς, μαθητές αλλά και γονείς.

[http://europeanschoolradio.eu/el/archives/production/4154…]

idees

Ο Υπεύθυνος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: κ.Νίκος Στεφανόπουλος προτείνει ιδέες για δημιουργική απασχόληση με θέμα το περιβάλλον.